Tým Opalinky
Seznamte se se členy našeho týmu. Individuální přístup a domácí prostředí dělají z Opalinky skvělé prostředí pro nadstandardní předškolní vzdělávání Vašich dětí.


Elena Šarifová
„Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.
Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.“

Daniela Vítová
„Původní profesí jsem zdravotní sestra s praxí kromě jiného na resuscitačním oddělení a v jeslích. Jsem matkou 4 dětí (3 jsou již dospělé) a aktivní babičkou 4 vnoučat. Při výchově svých dětí jsem se začala zajímat o problematiku výchovy a speciální pedagogiky. Pedagogické vzdělání jsem získala na Pedagogické fakultě UK v Praze, kde jsem absolvovala DPS obor Speciální pedagogika. Pracovala jsem jako vychovatelka, jako lektor volnočasových aktivit, mnohokrát jsem byla zdravotníkem a pedagogem na školách v přírodě, výletech a výpravách s dětmi. Práce s dětmi je pro mě zároveň koníčkem a tak i část své dovolené trávím jako lektor dětských táborů a ve svém volném čase pracuji občas jako chůva. Mojí velkou zálibou je zpěv a při hudební výchově dětí u nás ve školce čerpám ze svých zkušeností v interaktivním hudebním projektu Návrat folkloru do MŠ a škol. Děti jsou pro mě nevyčerpatelným zdrojem inspirace v sebezdokonalování a neustálém učení se něčemu novému.“

Eliška Čuříková
Vystudovala jsem Střední školu obor Pedagogické lyceum se zaměřením na sportovní výchovu. Následně i Vyšší odbornou školu sociálně právní. Obě školy mi poskytly skvělou základnu znalostí pro práci v oboru. Již od mladého věku se věnuji práci s dětmi formou příměstských táborů. Nejvíce se zaměřuji na děti v předškolním věku. Praxi v soukromé školce mám doposud krátkou, ale ráda bych v této oblasti zakotvila. Věková skupina dětí od 1-6 let vyzařuje velmi pozitivní energii, která mi obohacuje, jak pracovní, tak osobní život.

Nikol Pitrof
„Mou profesní kvalifikací je chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky. Při úspěšném dokončení jsem věděla, že práce s dětmi je pro mě to pravé. S Dětmi pracuji od roku 2015 a našla jsem v tom velké zalíbení. Sama mám malou dceru a starat se o děti, hrát si s nimi a vidět jejich rozzářené oči je to nejvíc, co si člověk může přát. Ráda jim předávám nové zkušenosti a znalosti, od jejich prvních krůčků až do předškolního věku.“

Karin Šafrová
Po dokončení střední školy jsem začala pracovat v dětské skupině. Práce s dětmi mě oslovila na tolik, že jsem si následně udělala klasifikaci chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky. Sama mám sourozence o 15 let mladší, kterým se věnuji od jejich narození a podílím se na jejich výchově a péči. Je skvělé vidět, jak vyrůstají, učí se a zkouší nové věci. Do budoucna bych se tomuto okruhu chtěla věnovat naplno.
"Původní profesí jsem zdravotní sestra s praxí kromě jiného na resuscitačním oddělení a v jeslích. Jsem matkou 4 dětí (3 jsou již dospělé) a aktivní babičkou 4 vnoučat. Při výchově svých dětí jsem se začala zajímat o problematiku výchovy a speciální pedagogiky. Pedagogické vzdělání jsem získala na Pedagogické fakultě UK v Praze, kde jsem absolvovala DPS obor Speciální pedagogika. Pracovala jsem jako vychovatelka, jako lektor volnočasových aktivit, mnohokrát jsem byla zdravotníkem a pedagogem na školách v přírodě, výletech a výpravách s dětmi. Práce s dětmi je pro mě zároveň koníčkem a tak i část své dovolené trávím jako lektor dětských táborů a ve svém volném čase pracuji občas jako chůva. Mojí velkou zálibou je zpěv a při hudební výchově dětí u nás ve školce čerpám ze svých zkušeností v interaktivním hudebním projektu Návrat folkloru do MŠ a škol. Děti jsou pro mě nevyčerpatelným zdrojem inspirace v sebezdokonalování a neustálém učení se něčemu novému."