Tým pro česko-anglický program

Seznamte se se členy našeho týmu. Rodilí mluvčí učí angličtinu formou her a přirozené komunikace. Vaše děti tak získávají náskok před vrstevníky již
v útlém věku.

Elena Šarifová

Jednatelka MŠ

Vzdělání: VŠ

Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.

Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.

Aneta Řezníčková

Ředitelka, učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

Vzdělání: VŠ

Moje celé studium od střední školy až po získání magisterského titulu bylo zaměřené na předškolní vzdělávání. Střední škola mě připravila na práci s dětmi zejména po praktické stránce. Intenzivně jsem pracovala s dětmi v mateřských školách v rámci praxí a vytvářela jsem loutkové představení pro děti, účinkovala jsem v divadelních a hudebních představení pro děti, zapojovala se do pořádání akcí se vzdělávacím charakterem. Vysoká škola mi dala náhled na předškolní vzdělávání daleko v hlubším rozměru. Předškolní období dítěte patří mezi nejklíčovějších etap života dítěte. V tomto období je mozek dítěte nejplastičtější a doslova vše nasává jako houba. Má velký vliv na vztah a úspěšnost v dalším učení na základní škole. Mým cílem tedy je rozvíjet dítě tak, aby dosáhlo své maximální možné úrovně vývoje po stránce psychické, emocionální, fyzické, sociální a také v učení. Zkrátka, aby bylo připravené na povinnou školní docházku. Každý je jedinečný a typický, proto je potřeba i k dětem přistupovat individuálně a respektovat jejich osobnost, a tím upevňovat jejich sebepojetí. Podporovat zvídavost za pomocí otázek, vést je k takovému učení, kde děti na základě her a aktivní činnosti přichází na informace a získávají zkušenosti bez předávání hotových poznatků. Během studií jsem v letních měsících pomáhala v mateřských školách jako učitelka. V průběhu vysoké školy jsem dále v rámci praktické stáži působila jako učitelka předškolních dětí v česko-slovenské škole v Londýně a následně jako asistentka učitele v anglické mateřské a základní škole také v Londýně. Práce s dětma mě naplňuje, je pro mě důležité, abych pomohla dětem získat důvěru v sám sebe, neustále je motivovat objevování světa kolem nich, aby se těšily z nově získaných zkušeností, informací, měly kladný vztah k učení , zkrátka odkrýt na povrch, co v nich je. A v neposlední řadě, abych i já se neustále zdokonalovala a byla dobrou učitelkou.“

Rachel Tevlin

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

 Vzdělání: VŠ

Jmenuji se Rachel, pocházím ze Spojených států, narodila jsem se v New Jersey a žila jsem v Londýně, Seattlu a New Yorku a jsem nadšená, že mohu krásnou Prahu nazývat svým novým domovem. Certifikát TEFL a certifikát výuky angličtiny pro děti jsem získala začátkem roku 2023. Mám zkušenosti s prací jako lektor angličtiny pro dospělé, ale mojí vášní je práce s dětmi. Mám několikaletou zkušenost s prací na letních táborech, které byly tou nejpřínosnější pracovní zkušeností, jakou jsem kdy zažila. Baví mě vytvářet prostředí, které nejen napomáhá učení, ale je také zábavné a poutavé, kde se děti cítí povzbuzovány a podporovány. Obzvláště miluji začleňování umění do třídy a jsem nadšená, že budu moci rozvíjet kreativitu a představivost dětí prostřednictvím výtvarných činností a uměleckých projektů. Těším mě, že jsem součástí jejich růstu a učení !

              Julie Zedníková

Učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

 Vzdělání: SŠ

Jmenuju se Julie, mé vzdělání se pohybovalo v umělecké sféře, což patří mezi mé cíle, které bych chtěla předávat dětem. Také mám za sebou rok intenzivního studia angličtiny, díky němuž můžu co nejefektivněji spolupracovat s učiteli, kteří jsou rodilými mluvčími anglického jazyka. Práce s dětmi mě naplňuje. Jejich první roky života jsou zásadní a je třeba aby začali v prostředí plném respektu a porozumění. V prostředí, kde mohou být sami sebou a kde hledají své zájmy. To je pro mě nejdůležitější. Jsem na začátku mé pedagogické cesty a plánuji se nadále v této oblasti vzdělávat.
Trávím hodně času venku, často čtu, dělám občas grafiku a ilustrace, maluju a celkově jsem tvořivý člověk.
  

Kaity Bitter

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

 Vzdělání: VŠ

„Já se jmenuji Kaity! Pocházím z Kanady a v České republice žiji od roku 2020. Certifikaci TEFL jsem získala v roce 2022 a již sedm let pracuji s dětmi. Učila jsem angličtinu na jazykové škole v Praze a také na individuálních lekcích. Věřím, že když se děti cítí v bezpečí a milované, dějí se kouzla. Chci, aby se každý student ve třídě cítil oceňován, a aby o něj bylo postaráno, protože právě tehdy dosáhne svého nejvyššího potenciálu. Budování inkluzivního, starostlivého a zvídavého prostředí ve třídě je pro mě velmi důležité. Miluji čtení, umění a diskuse ve třídě. Sledovat, jak děti dělají pokroky a rostou, je obecně pro učitele tak obohacující!

Monika Blahošová

Učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

 Vzdělání: VOŠ

„Ahoj, jmenuji se Monika. Vždy jsem věděla, že chci pracovat s lidmi a být jim prospěšná. Rozhodla jsem se tedy pro pedagogické lyceum, kde jsem měla příležitost si vyzkoušet práci v různých oborech. Nejvíce si mě nakonec získali ti nejmenší. Líbí se mi dětská upřímnost, otevřenost a především jejich nadšení pro všechno nové. Dětská zvídavost a potřeba objevování je přirozenost, kterou bych ráda nadále v dětech rozvíjela, aby si vybudovaly kladný vztah k učení. I mě samotnou to motivuje pro hledání nových cest. Rozhodla jsem se tedy pokračovat ve studiu na VOŠ předškolní pedagogiku, kde jsem mohla nabrat cenné rady zkušenějších pedagogů a prohloubit si i své teoretické znalosti. Zároveň jsem se věnovala i studiu anglického jazyka, který mi teď pomáhá v komunikaci se svými anglicky mluvícími kolegy. Mám radost, že mohu děti podporovat a být součástí jejích vývoje v tak přátelské školce.

Kontakt 

Opalinka mateřská škola a jesle s.r.o.     

Pobočka Bubeneč                          

Jednatelka Mgr. Elena Šarifová
+420 773 529 411

bubenec@opalinka.cz
facebook.com/opalinka

 

Další pobočky 

Webový rozcestník
www.opalinka.cz 

Pobočka Flora
www.opalinka.cz/flora 

Kudy k nám

Čechova 587/29

170 00 Praha 7-Bubeneč

Otevřeno
po-pá 8.00-18.00 hod.

Provozovatel

Opalinka mateřská škola a jesle s.r.o.

IČO: 03708411

Spisová značka: C 236535 vedená u Městského soudu v Praze

Přihláška

Chcete, aby i Vaše děti navštěvovaly anglicko-českou školku s rodilými mluvčími? Přihlaste je k nám do Opalinky!

Formulář přihlášky najdete ZDE.

Dovolujeme si Vás informovat, že se nám podařilo uspět s žádostí o dotaci z fondů Evropské unie, a to v rámci Operačního programu Jana Amose Komenského (Šablony IV. pro OPALINKA mateřská škola a jesle s.r.o., reg.číslo je CZ.02.02.XX/00/22_002/0006357). Našim cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání. Personální podpora dvojjazyčného asistenta pedagoga, usnadnění přechodu dětí do MŠ a následně do ZŠ.