Tým pro česko-anglický program
Seznamte se se členy našeho týmu. Rodilí mluvčí učí angličtinu formou her a přirozené komunikace. Vaše děti tak získávají náskok před vrstevníky již
v útlém věku.
Elena Šarifová
Jednatelka MŠ
Vzdělání: VŠ
Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.
Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.
Aneta Řezníčková
Ředitelka, učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka
Vzdělání: VŠ
“ Už jako dítě jsem si hrála na paní učitelku. Vždycky jsem věděla, že chci pracovat s dětmi. Být jim průvodkyní na cestě poznávání sebe i světa kolem.
Mým posláním není pouze děti vzdělávat a připravovat je na školu, ale především vytvářet bezpečné, láskyplné a přijímající prostředí, ve kterém se budou cítit viděné, slyšené a přijímané takové, jaké opravdu jsou.To, co si děti v předškolním věku osvojí o sobě, o druhých i o světě si nesou hluboko v sobě po celý život. Proto věřím, že základem je respektující a podpůrný přístup, který dětem umožní rozvíjet sebedůvěru, sebeúctu, schopnost naslouchat, spolupracovat a respektovat odlišnosti, porozumění vlastním emocím, odvahu je vyjádřit, dovednost říct, co potřebují, co se jim líbí a co ne, a také radost z učení a objevování.
Denně s dětmi pracujeme i na sebehodnocení. Učíme je, že je v pořádku nebýt dokonalý, že chyba není selhání, ale příležitost k růstu. Když dítě samo pozná, co se mu daří a kde může zkusit něco jinak, roste jeho vnitřní motivace i zdravé sebevědomí. Věřím, že každé dítě v sobě nese jedinečný potenciál a mým úkolem je vytvořit podmínky, aby jej mohlo objevovat s radostí a důvěrou v sebe sama.
Mé studium od střední školy po magisterské bylo zaměřeno na předškolní vzdělávání. Střední škola mi poskytla praktické základy pro práci s dětmi, kde jsem se věnovala praxi v mateřských školách, vytvářela loutková představení a podílela se na vzdělávacích akcích. Na vysoké škole jsem nahlédla na předškolní vzdělávání v širším kontextu. Praktické zkušenosti jsem získala jako učitelka a asistentka v mateřských školách, včetně působení v česko-slovenské škole a anglické škole v Londýně.„
Olivia Bowyer
Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka
Vzdělání: VŠ
Ahoj, jsem Olivia!
Pocházím z Vancouveru v Kanadě a od roku 2023 žiji v Praze.
Od roku 2023 učím angličtinu dospělé i malé děti v Praze a zároveň pracuji soukromě s rodinami, kde učím jejich děti anglicky. Také jsem dobrovolničila v azylech v Kanadě, kde jsem se starala o děti a učila je. Hlídáním a prací jako chůva se zabývám od svých 14 let.
Chci, aby se každé dítě ve třídě cítilo bezpečně, milováno, vítáno a pečováno. Věřím, že studenti dosáhnou svého nejvyššího potenciálu, když se cítí začlenění a šťastní. Nejvíce mě na práci učitelky naplňuje sledovat, jak vaše děti rostou a rozvíjejí se.
Jordan Segur
Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka
Vzdělání: VŠ
“ Jmenuji se Jordan Segur. Vyrůstal jsem v Coloradu v USA a naposledy jsem žil na Floridě, než jsme se přestěhovali do Prahy.
V roce 2017 jsem začal pracovat na oddělení Child Life Services v Dětské nemocnici v Coloradu. Během této doby jsem se od dětí naučil, jak moc může pozitivní přístup ovlivnit náš pohled na život. V roce 2021 jsem se začal specializovat na behaviorální zdraví, především s dětmi diagnostikovanými autismem. Moje zkušenosti jako učitele speciální pedagogiky mi pomohly rozvinout trpělivost, kreativitu a schopnost zaujmout děti ve třídě. Také jsem získal certifikát TEFL úrovně 5, abych mohl dále rozvíjet svou kariéru učitele angličtiny.
Můj manžel a já jsme se rozhodli přestěhovat do Prahy, protože oceňujeme její bezpečnost, pohodlí a přírodní krásy. Život zde nám také poskytl více příležitostí k osobnímu růstu, zejména v oblasti veřejného vystupování a komunitní angažovanosti.
Jako učitel vašeho dítěte si kladu za cíl, aby se učení stalo zábavným a nezapomenutelným zážitkem. Používám pozitivní motivaci, spolupráci a různé výukové metody, abych podněcoval zvědavost a podporoval lásku k učení.„
Kristýna Grosslová
Učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka
Vzdělání: VŠ
„„Jmenuji se Kristýna Grösslová a je mi 23 let. Studovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a již několik let se věnuji práci s dětmi různého věku. Nějaký čas jsem vedla skupinu vlčat u našich skautů v Domažlicích a moje záliby jsou hra na hudební nástroje, zpěv, tanec a čtení. „„
Dovolujeme si Vás informovat, že se nám podařilo uspět s žádostí o dotaci z fondů Evropské unie, a to v rámci Operačního programu Jana Amose Komenského (Šablony IV. pro OPALINKA mateřská škola a jesle s.r.o., reg.číslo je CZ.02.02.XX/00/22_002/0006357). Našim cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání. Personální podpora dvojjazyčného asistenta pedagoga, usnadnění přechodu dětí do MŠ a následně do ZŠ.