Tým pro česko-anglický program

Seznamte se se členy našeho týmu. Rodilí mluvčí učí angličtinu formou her a přirozené komunikace. Vaše děti tak získávají náskok před vrstevníky již
v útlém věku.

Elena Šarifová

Jednatelka MŠ

Vzdělání: VŠ

Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.

Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.

Aneta Řezníčková

Ředitelka, učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

Vzdělání: VŠ

Už jako dítě jsem si hrála na paní učitelku. Vždycky jsem věděla, že chci pracovat s dětmi. Být jim průvodkyní na cestě poznávání sebe i světa kolem.

Mým posláním není pouze děti vzdělávat a připravovat je na školu, ale především vytvářet bezpečné, láskyplné a přijímající prostředí, ve kterém se budou cítit viděné, slyšené a přijímané takové, jaké opravdu jsou.To, co si děti v předškolním věku osvojí o sobě, o druhých i o světě  si nesou hluboko v sobě po celý život. Proto věřím, že základem je respektující a podpůrný přístup, který dětem umožní rozvíjet sebedůvěru, sebeúctu, schopnost naslouchat, spolupracovat a respektovat odlišnosti, porozumění vlastním emocím, odvahu je vyjádřit, dovednost říct, co potřebují, co se jim líbí a co ne, a také radost z učení a objevování.

Denně s dětmi pracujeme i na sebehodnocení. Učíme je, že je v pořádku nebýt dokonalý, že chyba není selhání, ale příležitost k růstu. Když dítě samo pozná, co se mu daří a kde může zkusit něco jinak, roste jeho vnitřní motivace i zdravé sebevědomí. Věřím, že každé dítě v sobě nese jedinečný potenciál a mým úkolem je vytvořit podmínky, aby jej mohlo objevovat s radostí a důvěrou v sebe sama.

Mé studium od střední školy po magisterské bylo zaměřeno na předškolní vzdělávání. Střední škola mi poskytla praktické základy pro práci s dětmi, kde jsem se věnovala praxi v mateřských školách, vytvářela loutková představení a podílela se na vzdělávacích akcích. Na vysoké škole jsem nahlédla na předškolní vzdělávání v širším kontextu. Praktické zkušenosti jsem získala jako učitelka a asistentka v mateřských školách, včetně působení v česko-slovenské škole a anglické škole v Londýně.

Olivia Bowyer

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

Vzdělání: VŠ

Ahoj, jsem Olivia!
Pocházím z Vancouveru v Kanadě a od roku 2023 žiji v Praze.

Od roku 2023 učím angličtinu dospělé i malé děti v Praze a zároveň pracuji soukromě s rodinami, kde učím jejich děti anglicky. Také jsem dobrovolničila v azylech v Kanadě, kde jsem se starala o děti a učila je. Hlídáním a prací jako chůva se zabývám od svých 14 let.

Chci, aby se každé dítě ve třídě cítilo bezpečně, milováno, vítáno a pečováno. Věřím, že studenti dosáhnou svého nejvyššího potenciálu, když se cítí začlenění a šťastní. Nejvíce mě na práci učitelky naplňuje sledovat, jak vaše děti rostou a rozvíjejí se.

Spencer Derr

Učitel, rodilý mluvčí anglického jazyka

 Vzdělání: VŠ

 „Jmenuji se Spencer a pocházím z Kalifornie, kde jsem získal vysokoškolský titul v oboru divadla. Již více než sedm let učím děti různých věkových kategorií – od 2 do 17 let – v České republice, a to v mateřských školách, na základních školách, letních táborech i formou soukromých lekcí apod. Konkrétně mám více než čtyřletou zkušenost s prací v mateřské škole, kde jsem se věnoval třídám dětí ve věku 4–6 let a jejich předškolní přípravě.

Když jsem s učením začínal, původně jsem chtěl postupně pracovat se stále staršími dětmi, ale brzy jsem si uvědomil, že právě tato věková skupina je pro mě ideální. Baví mě být tak trochu dítětem s nimi a přirozeně si s nimi hrát. Děti před našima očima doslova rostou – každý malý okamžik se počítá a společně vytváří základy osobnosti člověka, kterým se jednou stanou. Snažím se dětem pomáhat vyjadřovat se v angličtině i nad její rámec.

Kristýna Grosslová

Učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

 Vzdělání: VŠ

 „Jmenuji se Kristýna Grösslová a je mi 23 let. Studovala jsem předškolní a mimoškolní pedagogiku a již několik let se věnuji práci s dětmi různého věku. Nějaký čas jsem vedla skupinu vlčat u našich skautů v Domažlicích a moje záliby jsou hra na hudební nástroje, zpěv, tanec a čtení.  

Dovolujeme si Vás informovat, že se nám podařilo uspět s žádostí o dotaci z fondů Evropské unie, a to v rámci Operačního programu Jana Amose Komenského (Šablony IV. pro OPALINKA mateřská škola a jesle s.r.o., reg.číslo je CZ.02.02.XX/00/22_002/0006357). Našim cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání. Personální podpora dvojjazyčného asistenta pedagoga, usnadnění přechodu dětí do MŠ a následně do ZŠ.