Tým pro česko-anglický program
Seznamte se se členy našeho týmu. Rodilí mluvčí učí angličtinu formou her a přirozené komunikace. Vaše děti tak získávají náskok před vrstevníky již
v útlém věku.


Elena Šarifová
Jednatelka MŠ
Vzdělání: VŠ
Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.
Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.

Aneta Řezníčková
Ředitelka, učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka
Vzdělání: VŠ
„Moje celé studium od střední školy až po získání magisterského titulu bylo zaměřené na předškolní vzdělávání. Střední škola mě připravila na práci s dětmi zejména po praktické stránce. Intenzivně jsem pracovala s dětmi v mateřských školách v rámci praxí a vytvářela jsem loutkové představení pro děti, účinkovala jsem v divadelních a hudebních představení pro děti, zapojovala se do pořádání akcí se vzdělávacím charakterem. Vysoká škola mi dala náhled na předškolní vzdělávání daleko v hlubším rozměru. Předškolní období dítěte patří mezi nejklíčovějších etap života dítěte. V tomto období je mozek dítěte nejplastičtější a doslova vše nasává jako houba. Má velký vliv na vztah a úspěšnost v dalším učení na základní škole. Mým cílem tedy je rozvíjet dítě tak, aby dosáhlo své maximální možné úrovně vývoje po stránce psychické, emocionální, fyzické, sociální a také v učení. Zkrátka, aby bylo připravené na povinnou školní docházku. Každý je jedinečný a typický, proto je potřeba i k dětem přistupovat individuálně a respektovat jeho osobnost, a tím upevňovat jeho sebepojetí. Podporovat jejich zvídavost za pomocí otázek a vést je k takovému učení, kde dítě na základě her a aktivní činnosti přichází na informace a získávají zkušenosti bez předávání hotových poznatků. Během studií jsem v letních měsících pomáhala v mateřských školách jako učitelka. V průběhu vysoké školy jsem dále v rámci praktické stáži působila jako učitelka předškolních dětí v česko-slovenské škole v Londýně a následně jako asistentka učitele v anglické mateřské a základní škole v Londýně. Práce s dětma mě naplňuje, je pro mě důležité, abych pomohla dětem získat důvěru v sám sebe a neustále je motivovat k objevování světa kolem nich, aby učení bylo hrou, měly kladný vztah k učení, aby se těšily z nově získaných zkušeností a informací a zkrátka odkrýt na povrch, co v nich je. A v neposlední řadě, abych i já se neustále zdokonalovala a byla dobrou učitelkou.“

Lindsey Perrault
Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka
Vzdělání: VŠ
„Ahoj, já jsem Lindsey.
Jsem učitelem už mnoho let a naprosto to miluji!
Ve své domovské zemi – Spojených státech jsem dokončila bakalářský titul v oboru výtvarné výchovy a získal jsem učitelskou licenci pro všechny věkové kategorie. Mám také magisterský titul v oboru pedagogika a v současné době pracuji na svém PhD. v oboru Pedagogika na Univerzitě Karlově. Než jsem se přestěhoval z USA do Prahy, učilajsem šest let výtvarné umění na veřejné střední škole a zároveň jsem doučoval a mentoroval studenty. Během posledních deseti let jsem také učila mnoho programů letních táborů a uměleckých programů. Od přestěhování do Prahy vedu soukromé hodiny angličtiny a výtvarné výchovy pro studenty od 2 do 10 let.“

Carolyn Hart
Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka
Vzdělání: VŠ
Jsem Američanka a žiji v zahraničí se svým manželem učitelem více než 12 let. Jsem mámou dvou dospělých, kteří vyrostli ve třetích kulturách. Prahu si užíváme pro její bohatou kulturu a kvalitu života. Jsme šestým rokem v Praze po přestávce v USA během pandemie Covid-19.
Do Opalinky přicházím s láskou k malým dětem, abych jim pomohla růst a učit se. Byla jsem v předškolní třídě ve školách v severní Africe, na Středním východě, v USA a Evropě. Děti se mohou učit nejlépe, když se ve škole cítí bezpečně a je o ně postaráno. Mých 8 let výuky dětí z různých částí světa mi pomohlo pochopit, jak vést děti při hře, zatímco se současně učí angličtinu. Dodržuji osvědčené postupy pro malé děti z Velké Británie i USA. Moje oblíbené činnosti jsou zaměřené na gramotnost; čtení knih a vyprávění příběhů. Chápu, že prostředí je třetím učitelem a snažím se, aby třída byla podnětným, klidným místem. Výuka malých dětí je nejvděčnější zkušeností!“

Kaity Bitter
Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka
Vzdělání: VŠ
„Hello, I’m Kaity!

Lenka Trig
Asistentka pedagoga, rodilá mluvčí českého jazyka
Vzdělání: SŠ
„Jmenuji se Lenka a dětem se věnuji bezmála 20 let. Svou první práci s nimi jsem si zkusila již na základní škole. Vozila jsem v kočárku děti svých sousedů a byla pyšná na to, že mohu někomu pomoci. V té době jsem byla členem divadelního kroužku a 5 let pěveckého sboru.
Během studia na střední škole jsem odjela na tří měsíční au-pair pobyt do Anglie, kde jsem pochopila, že chci pracovat s dětmi. Bavilo mě učit je nových věcem a zároveň být jim kamarádem. Proto po střední škole jsem absolvovala kurz Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky. Několik let jsem pracovala jako učitelka v české a také česko – anglické mateřské škole, kde bylo mojí prioritou veselé děti a spokojení rodiče.
S dětmi ráda dělám hudební, pohybové činnosti a další kreativní aktivity, které je posunují kupředu. Děti mi dávají radost do života a já se mohu opět těšit na další dny plné nevšedních zážitků a jejich bezprostřednost, kterou na nich MILUJI !„

Adriena Sadílková
Asistentka pedagoga, rodilá mluvčí českého jazyka
Vzdělání: SŠ
“ V Opalince vypomáhám již několik let. Když jsem tady začala pracovat, tak mě práce s dětmi, i s těmi nejmenšími, opravdu nadchla, a proto jsem se rozhodla, že bych se chtěla touto cestou nadále ubírat. Mým momentálním cílem je tedy studovat na vysoké škole obor předškolní pedagogika. Miluji sledovat pokroky dětí, smát se s nimi nebo si jen tak povídat. Věřím, že nejdůležitější je se k dětem chovat s respektem a láskou, aby ve školce mohlo být příjemné prostředí. „

Dovolujeme si Vás informovat, že se nám podařilo uspět s žádostí o dotaci z fondů Evropské unie, a to v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (Šablony III. pro OPALINKA mateřská škola a jesle s.r.o., reg.číslo je CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0022651). Našim cílem je zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení jejich relevance pro trh práce. Personální podpora, společné vzdělávání a rozvoj dětí a žáků ve spolupráci s rodiči/veřejností. Usnadnění přechodu dětí do MŠ a následně do ZŠ.