Tým pro česko-anglický program

Seznamte se se členy našeho týmu. Rodilí mluvčí učí angličtinu formou her a přirozené komunikace. Vaše děti tak získávají náskok před vrstevníky již
v útlém věku.

Elena Šarifová

Jednatelka MŠ

Vzdělání: VŠ

Vždy bylo moji velkou zálibou učit se cizí jazyky, proto jsem vystudovala pedagogickou univerzitu, obor anglický a německý jazyk. Zároveň jsem vždycky tíhla k dětem, sama mám 3 děti, a proto jsem se rozhodla v roce 2005 založit jazykové centrum pro děti předškolního a školního věku. Ze svých zkušeností vím, že čím dřív se dítě začne učit cizí jazyk, tím líp. Děti v tomto období se učí jazyk rychle, nepřemýšlí nad tím jako dospělí. Mým cílem tedy je učit děti cizí jazyk hrou, aby učení probíhalo přirozenou cestou.

Následně po získání mnoho zkušeností s učením jazyka dětí, jsem v roce 2015 založila česko-anglickou mateřskou školu. Je pro mě radost vidět, když dítě začne mluvit nejen jedním cizím jazykem, ale dvěma zároveň. Vím, že velmi klíčovým faktorem jsou učitelé, já vybírám vždy srdcem a nějakou svojí intuicí a musím podotknout, že se mi to daří. Máme skvělý tým učitelek.

Aneta Řezníčková

Ředitelka, učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

Vzdělání: VŠ

Moje celé studium od střední školy až po získání magisterského titulu bylo zaměřené na předškolní vzdělávání. Střední škola mě připravila na práci s dětmi zejména po praktické stránce. Intenzivně jsem pracovala s dětmi v mateřských školách v rámci praxí a vytvářela jsem loutkové představení pro děti, účinkovala jsem v divadelních a hudebních představení pro děti, zapojovala se do pořádání akcí se vzdělávacím charakterem. Vysoká škola mi dala náhled na předškolní vzdělávání daleko v hlubším rozměru. Předškolní období dítěte patří mezi nejklíčovějších etap života dítěte. V tomto období je mozek dítěte nejplastičtější a doslova vše nasává jako houba. Má velký vliv na vztah a úspěšnost v dalším učení na základní škole. Mým cílem tedy je rozvíjet dítě tak, aby dosáhlo své maximální možné úrovně vývoje po stránce psychické, emocionální, fyzické, sociální a také v učení. Zkrátka, aby bylo připravené na povinnou školní docházku. Každý je jedinečný a typický, proto je potřeba i k dětem přistupovat individuálně a respektovat jeho osobnost, a tím upevňovat jeho sebepojetí. Podporovat jejich zvídavost za pomocí otázek a vést je k takovému učení, kde dítě na základě her a aktivní činnosti přichází na informace a získávají zkušenosti bez předávání hotových poznatků. Během studií jsem v letních měsících pomáhala v mateřských školách jako učitelka. V průběhu vysoké školy jsem dále v rámci praktické stáži působila jako učitelka předškolních dětí v česko-slovenské škole v Londýně a následně jako asistentka učitele v anglické mateřské a základní škole v Londýně. Práce s dětma mě naplňuje, je pro mě důležité, abych pomohla dětem získat důvěru v sám sebe a neustále je motivovat k objevování světa kolem nich, aby učení bylo hrou, měly kladný vztah k učení, těšily z nově získaných zkušeností a informací. Zkrátka odkrýt na povrch, co v nich je. A v neposlední řadě, abych i já se neustále zdokonalovala a byla dobrou učitelkou.“

                Zachary  Moustis

Učitel, rodilý mluvčí anglického jazyka

Vzdělání: VŠ

„Narodil jsem se v Buffalu ve státě New York a vystudoval jsem v Indianě vysokou školu obor komunikace a kultura. Po studiích jsem pracoval jako producent dětských televizních pořadů, koordinátor aktivit pro mimoškolní programy, instruktor plavání a online učitel ESL. V roce 2021 jsem získal certifikát TEFL a začal pracovat v Praze. Pracoval jsem jako učitel na základní a střední škole i jako soukromý učitel pro děti i dospělé. Přináším své znalosti a kreativitu k vytváření dynamických a inspirativních lekcí. Zvláště rád začleňuji hudbu a hry. Věřím, že děti jsou přirozeně zvídavé a zajímají se o svět kolem sebe. Je pro mě důležité vytvořit pro ně bezpečné a výchovné prostředí, ve kterém mohou prosperovat. Ve volném čase rád cestuji, hraji na kytaru, čtu komiksy a s přáteli hraji deskové hry.“

               Christy  Nelson

Učitel, rodilý mluvčí anglického jazyka

Vzdělání: VŠ

Ahoj, jsem Christy! Pocházím z Floridy ve Spojených státech a učím od roku 2015. Dva roky jsem vyučovala na veřejných školách v USA, než jsem se přestěhovala do Číny, kde jsem začala pracovat s mladými bilingvními studenty. V Číně jsem nejprve učila angličtinu děti ve věku 3–7 let v jazykové škole. Poté jsem působila jako učitelka v Montessori školce a mezinárodní škole.

Během svého pobytu v Číně jsem byla známou učitelkou na oblíbené aplikaci, kde jsem prostřednictvím interaktivních videí a písniček učila miliony dětí ve věku 3–10 let.

Také mám více než šestiletou zkušenost s individuálním doučováním mladých studentů a vím, jak vytvořit individuální plány, které každému studentovi pomohou uspět.

Po příjezdu do Prahy před rokem jsem začala pracovat na mezinárodní škole Basis, kde jsem vedla hodiny pro děti od mateřské školy až po třetí třídu.

Mám titul z anglické literatury a psychologie, a proto mám vášnivý zájem o humanitní vědy i přírodní vědy, které se snažím studentům přiblížit jakýmkoli způsobem. Svůj vzdělávací základ propojuji se znalostmi psychologie a vždy se snažím ke studentům přistupovat s empatií a pochopením.

Mé zkušenosti mi umožnily efektivně učit pomocí různých aktivit a zaměřovat se na rozvoj silných stránek každého studenta. Jsem velmi ráda, že se mohu připojit k týmu Opalinka, a těším se, že budu moci pomáhat této úžasné skupině studentů učit se a růst.

Carolyn Hart

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

Vzdělání: VŠ

Jsem Američanka a žiji v zahraničí se svým manželem učitelem více než 12 let. Jsem mámou dvou dospělých, kteří vyrostli ve třetích kulturách. Prahu si užíváme pro její bohatou kulturu a kvalitu života. Jsme šestým rokem v Praze po přestávce v USA během pandemie Covid-19.

Do Opalinky přicházím s láskou k malým dětem, abych jim pomohla růst a učit se. Byla jsem v předškolní třídě ve školách v severní Africe, na Středním východě, v USA a Evropě. Děti se mohou učit nejlépe, když se ve škole cítí bezpečně a je o ně postaráno. Mých 8 let výuky dětí z různých částí světa mi pomohlo pochopit, jak vést děti při hře, zatímco se současně učí angličtinu. Dodržuji osvědčené postupy pro malé děti z Velké Británie i USA. Moje oblíbené činnosti jsou zaměřené na gramotnost; čtení knih a vyprávění příběhů. Chápu, že prostředí je třetím učitelem a snažím se, aby třída byla podnětným, klidným místem. Výuka malých dětí je nejvděčnější zkušeností!“

Erica Vural

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

 Vzdělání: VŠ

 „Jsem rodilá mluvčí angličtiny, narodila jsem se a vyrůstala v USA, kde jsem absolvovala Wesleyan College s titulem v oboru komunikace. Do Prahy jsem se přestěhovala v roce 2021, abych byla blíže rodině svého manžela, a v roce 2022 se nám narodila holčička. Prahu jsem si zamilovala a velmi oceňujeme, jak zde upřednostňují rodiny a děti. Mateřství mi dalo nový smysl života a nic mi nedělá větší radost než vidět svět očima mé dcery. Mateřství mě inspirovalo k práci s dětmi a jsem nadšená, že mohu být součástí růstu, vývoje a objevování světa vašich dětí. „

Kaity Bitter

Učitelka, rodilá mluvčí anglického jazyka

 Vzdělání: VŠ

„Ahoj, já jsem Kaity! Pocházím z Kanady a v České republice žiji od roku 2020. Certifikaci TEFL jsem získala v roce 2022 a již sedm let pracuji s dětmi. Učila jsem angličtinu na jazykové škole v Praze a také na individuálních lekcích. Věřím, že když se děti cítí v bezpečí a milované, dějí se kouzla. Chci, aby se každé dítě ve třídě cítilo oceňováno, a aby o něj bylo postaráno, protože právě tehdy dosáhne svého nejvyššího potenciálu. Je pro mě důležité vytvářet u nich nejen pocit bezpečí, ale také motivovat je k učení, vzbuzovat zvídavost. Miluji čtení, umění a diskuse ve třídě. Sledovat pokroky dětí, je pro učitele tak obohacující!“

Lenka Trig 

Asistentka pedagoga, rodilá mluvčí českého jazyka

 Vzdělání: SŠ

Jmenuji se Lenka, jsem profesionální chůva a s dětmi pracuji již mnoho let. Ve svých 18 letech jsem poprvé vycestovala za hranice České republiky do Anglie, kde jsem pracovala jako au-pair. Po návratu jsem byla najisto přesvědčená, že v této profesi budu i nadále pokračovat. Mou prioritou byla vždy individuální péče. Začala jsem tedy pracovat jako chůva v českých i smíšených rodinách, kde jsem zajišťovala kompletní péči o děti a drobné domácí práce. Po pár letech  zkušeností v české a česko – anglické školce jsem přišla do Opalinky, která se stala díky přátelské a rodinné atmosféře mým druhým domovem. S dětmi ráda tvořím, zpívám, čtu knihy a dělám Montessori aktivity. Vždy mě okouzlí svou bezprostředností. Jé to nádherná práce, když vidíte jak se děti dokáží rychle učit. Přináší mnoho radostí🙂.  „

Kristýna Klokočníková

Učitelka, rodilá mluvčí českého jazyka

 Vzdělání: VŠ

 “ Jmenuji se Kristýna Klokočníková a už od základní školy jsem věděla, že mým snem je, stát se učitelkou. Postupem času jsem zjistila, že mě nejvíce baví práce s předškolními dětmi, a proto jsem studovala na střední odborné škole pedagogické obor pedagogické lyceum. Po maturitě jsem na rok a půl odjela do Německa, kde jsem pracovala v jiném oboru, ale právě tam jsem si uvědomila, jak moc toužím po práci v mateřské škole a celkově po práci s dětmi. Nyní dálkově studuji učitelství pro mateřské školy na Karlově Univerzitě.  

V Opalince jsem nová, ale velmi se mi líbí kolektiv i celý koncept jazykové školky. Práce s dětmi mě naplňuje, protože mi každý den přináší radost z jejich pokroků. Myslím si, že učení více jazyků od útlého věku je pro děti velmi přínosné – nejen v rozvoji jejich komunikačních dovedností, ale také v celkovém rozvoji myšlení. 

Dovolujeme si Vás informovat, že se nám podařilo uspět s žádostí o dotaci z fondů Evropské unie, a to v rámci Operačního programu Jana Amose Komenského (Šablony IV. pro OPALINKA mateřská škola a jesle s.r.o., reg.číslo je CZ.02.02.XX/00/22_002/0006357). Našim cílem je zvyšování kvality, inkluzivity a účinnosti systému vzdělávání. Personální podpora dvojjazyčného asistenta pedagoga, usnadnění přechodu dětí do MŠ a následně do ZŠ.